ORLEN OIL ULTOR DIESEL L-SAPS M 10W-40

16 Osób ogląda teraz ten produkt!

Interesuje Cię ten produkt?

Wyślij zapytanie: biuro@wojam.pl

Bezpieczne płatności:

banki

Półsyntetyczny olej silnikowy do Diesla

Opis produktu:

ORLEN OIL ULTOR DIESEL L-SAPS M 10W-40 to półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy zaprojektowany dla wysokoobciążonych silników Diesla. Doskonale sprawdza się w pojazdach i maszynach eksploatowanych w trudnych warunkach, zapewniając maksymalną ochronę przed zużyciem i korozją. Dzięki technologii niskopopiołowej (L-SAPS) jest kompatybilny z systemami oczyszczania spalin, takimi jak filtry cząstek stałych (DPF) i katalizatory SCR, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych jednostek napędowych spełniających normy emisji spalin Euro VI, V i niższe.

Najważniejsze cechy i korzyści:

  • Kompatybilność z urządzeniami filtrującymi i katalizatorami spalin, co zapewnia ochronę układów oczyszczania spalin.
  • Spełnienie norm emisji Euro VI, V i wcześniejszych, co czyni go odpowiednim do najnowszych silników Diesla.
  • Stabilność eksploatacyjna w ekstremalnych warunkach, gwarantująca niezawodność w wysokich temperaturach i przy dużym obciążeniu.
  • Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją, przedłużająca żywotność silnika.
  • Bardzo dobre rozproszenie sadzy, co zapobiega tworzeniu się osadów i zapewnia czystość silnika.
  • Wydłużone okresy między wymianami oleju, co zmniejsza koszty eksploatacji.

Zastosowanie:

ORLEN OIL ULTOR DIESEL L-SAPS M 10W-40 jest zalecany do stosowania w wysokoobciążonych silnikach Diesla używanych w samochodach ciężarowych, autobusach, maszynach budowlanych i innych pojazdach eksploatowanych w trudnych warunkach. Przeznaczony jest do silników spełniających normy Euro VI, V oraz wcześniejsze generacje.

Klasa jakości:

  • API: CK-4
  • ACEA: E7, E6, E8

Klasa lepkości:

  • SAE: 10W-40

Spełniane normy i aprobaty:

  • MAN M3775
  • DTFR 15C110 (228.51)
  • Volvo VDS 4.5
  • Renault RVI RLD-3
  • Mack EOS-4.5
  • DEUTZ DQC IV-18-LA
  • Cummins CES 20086
  • MTU Typ 3.1
  • DAF

Parametry fizyko-chemiczne:

ParametrJednostkaWartości typowe
Klasa lepkościSAE10W-40
Lepkość kinematyczna w 100°Cmm²/s15,2
Wskaźnik lepkości154
Temperatura płynięcia°C-40
Liczba zasadowa TBNmg KOH/g10
Popiół siarczanowy%0,82
Odparowalność wg Noack’a% (m/m)8,9

Uwaga: Wartości parametrów fizykochemicznych podane powyżej są typowe. Rzeczywiste wartości znajdują się na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.

Dlaczego warto wybrać ten produkt

ORLEN OIL ULTOR DIESEL L-SAPS M 10W-40 to olej półsyntetyczny o wyjątkowych właściwościach ochronnych i eksploatacyjnych, idealny do nowoczesnych silników Diesla w ciężarówkach, autobusach i maszynach budowlanych. Zapewnia niezawodność działania w trudnych warunkach i spełnia surowe normy emisji spalin.

BezpieczneTransakcje

Korzystne warunki współpracy

Stabilna i atrakcyjne warunki

LatwoscZakupow

Prosty proces zamawiania

Szybkie zakupy bez rejestracji

SzybkaDostawa

Szybka i sprawna logistyka

Oferta transportu oraz magazynowania

WsparcieKlienta

Wsparcie w zakupach

Kompleksowa pomoc zakupowa

Doświadczenia Naszych Klientów