CEPSA LARUS 3030 3040

15 Osób ogląda teraz ten produkt!

Interesuje Cię ten produkt?

Wyślij zapytanie: biuro@wojam.pl

Bezpieczne płatności:

banki

Oleje silnikowe do silników morskich 4T zgodne z IMO 2020

Opis produktu

CEPSA LARUS 3030 i CEPSA LARUS 3040 to zaawansowane oleje silnikowe klasy SAE 30 i SAE 40, opracowane specjalnie z myślą o średnioobrotowych, czterosuwowych silnikach okrętowych zasilanych paliwami resztkowymi. Formuła łączy wysoko rafinowane oleje parafinowe z nowoczesnym pakietem dodatków, co zapewnia doskonałą kompatybilność z paliwem oraz pełną zgodność z wymogami regulacji IMO 2020.

Co więcej, oba warianty są odpowiednie do pracy z paliwami typu VLSFO (0,5% S), HFO (<1,5% S) oraz – według zaleceń producenta – w trybie Dual Fuel (DF), np. z użyciem LNG. Oleje te są również kompatybilne z układami oczyszczania spalin (scrubbery).


Zastosowanie

CEPSA LARUS 3030 i 3040 rekomendowane są do:

  • czterosuwowych silników morskich średnioobrotowych,

  • silników z bardzo niskim zużyciem oleju smarowego (SLOC) i pierścieniami antypolerującymi,

  • jednostek zasilanych paliwami resztkowymi oraz alternatywnymi (DF – LNG),

  • jednostek pracujących w zgodności z wymogami IMO 2020,

  • układów wyposażonych w scrubbery.

Zastosowanie tych olejów minimalizuje ryzyko powstawania czarnego szlamu i poprawia czystość układów tłoka i skrzyni korbowej.


Korzyści i właściwości

  • Wysoka liczba zasadowa (TBN 31 mg KOH/g) – zapewnia skuteczną neutralizację kwasów i długą ochronę silnika,

  • Znakomita kompatybilność z paliwami resztkowymi – redukuje problemy ze szlamem i osadami,

  • Doskonałe właściwości detergencyjne – zapewniają czystość galeryjki tłoka, wałka rozrządu i miski olejowej,

  • Redukcja osadów w pierścieniach tłokowych – poprawia sprawność i żywotność silnika,

  • Wysoka stabilność termiczna – przedłuża żywotność oleju i zmniejsza częstotliwość wymian,

  • Zdolność łatwego oddzielania wody – poprawia skuteczność układów oczyszczania,

  • Redukcja kosztów operacyjnych i konserwacyjnych – dzięki lepszej czystości i stabilnej pracy silnika.


Specyfikacje i zgodność

Produkt zatwierdzony przez producentów:

  • MAN B&W Diesel

  • WÄRTSILÄ

Typowe właściwości fizykochemiczne

CEPSA LARUS 3040 (SAE 40):

  • Gęstość w 15 °C: 0,9110 kg/l (ASTM D-4052)

  • Punkt zapłonu (COC): >230 °C (ASTM D-92)

  • Temperatura krzepnięcia: –15 °C (ASTM D-97)

  • Lepkość w 40 °C: 144 cSt (ASTM D-445)

  • Lepkość w 100 °C: 14,6 cSt (ASTM D-445)

  • Indeks lepkości: 102 (ASTM D-2270)

  • Liczba zasadowa (TBN): 31 mg KOH/g (ASTM D-2896)

CEPSA LARUS 3030 (SAE 30):

  • Gęstość w 15 °C: 0,9073 kg/l (ASTM D-4052)

  • Punkt zapłonu (COC): >245 °C (ASTM D-92)

  • Temperatura krzepnięcia: –27 °C (ASTM D-97)

  • Lepkość w 40 °C: 100 cSt (ASTM D-445)

  • Lepkość w 100 °C: 11,47 cSt (ASTM D-445)

  • Indeks lepkości: 100 (ASTM D-2270)

  • Liczba zasadowa (TBN): 31 mg KOH/g (ASTM D-2896)

Dlaczego warto wybrać CEPSA LARUS 3030 / 3040?

Olej CEPSA LARUS w obu wariantach to idealne rozwiązanie dla nowoczesnych silników morskich, które pracują w trudnych warunkach i zgodnie z przepisami IMO 2020. Dzięki wyjątkowej czystości, zdolności do kontroli osadów oraz dużej odporności termicznej, produkt ten nie tylko zwiększa niezawodność silnika, ale również redukuje czas przestojów i koszty serwisowe. To niezawodny wybór dla nowoczesnych flot operujących w środowiskach niskoemisyjnych.

BezpieczneTransakcje

Korzystne warunki współpracy

Stabilna i atrakcyjne warunki

LatwoscZakupow

Prosty proces zamawiania

Szybkie zakupy bez rejestracji

SzybkaDostawa

Szybka i sprawna logistyka

Oferta transportu oraz magazynowania

WsparcieKlienta

Wsparcie w zakupach

Kompleksowa pomoc zakupowa

Doświadczenia Naszych Klientów