SHELL RIMULA R6 M CI-4 10W-40

20 Osób ogląda teraz ten produkt!

Interesuje Cię ten produkt?

Wyślij zapytanie: biuro@wojam.pl

Bezpieczne płatności:

banki

Syntetyczny olej do wysokoobciążonych silników Diesla

Shell Rimula R6 M 10W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy stworzony z myślą o silnikach Diesla pracujących w ekstremalnych warunkach. Dzięki zaawansowanej formule zapewnia wysoką ochronę silnika, redukuje koszty utrzymania poprzez wydłużenie przebiegów, obniżenie zużycia paliwa oraz ograniczenie osadów i sadzy. Przeznaczony dla pojazdów spełniających normy emisji spalin Euro 4 i 5 bez filtrów cząstek stałych (DPF).


Właściwości i korzyści

  1. Redukcja kosztów utrzymania

    • Spełnia wymagania norm wydłużonych przebiegów czołowych producentów (Mercedes-Benz, MAN, DAF), umożliwiając optymalizację przeglądów i zwiększenie dostępności pojazdów.
  2. Wyjątkowa czystość tłoków

    • Zapewnia czystość tłoków dzięki nowoczesnym dodatkom uszlachetniającym, co przekłada się na długą żywotność silnika.
  3. Ochrona przed zużyciem

    • Chroni przed polerowaniem gładzi cylindrów i zużyciem elementów rozrządu zaworowego, wydłużając trwałość silnika.
  4. Oszczędność paliwa

    • Niższa lepkość oleju w porównaniu z tradycyjnymi olejami o wyższych klasach lepkości redukuje zużycie paliwa i obniża koszty eksploatacji.

Główne zastosowania

  • Transport drogowy:
    Idealny do stosowania w nowoczesnych pojazdach o niskiej emisji zanieczyszczeń, takich jak modele Mercedes-Benz i MAN.

  • Silniki niskoemisyjne:
    Przeznaczony do silników spełniających normy emisji Euro 4 i 5 bez filtrów cząstek stałych (DPF).

  • Floty mieszane:
    Spełnia wymagania europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników, takich jak Volvo, Cummins, Deutz i Mack.


Specyfikacje i dopuszczenia

  • ACEA: E4, E7
  • API: CI-4
  • OEM:
    • MAN: 3277, 3377
    • Mercedes-Benz: MB-Approval 228.5
    • Volvo: VDS-3
    • Cummins: CES 20078
    • MTU: Category 3
    • Renault Trucks: RLD-2
    • Deutz: DQC IV-10
    • Caterpillar: ECF-2

Shell Rimula R6 M 10W-40 spełnia lub przewyższa wymagania wiodących producentów pojazdów, gwarantując niezawodną ochronę i wydajność.


Typowe właściwości fizyczne

WłaściwośćMetodaWartość
Lepkość kinematyczna @40°C (mm²/s)ASTM D44583.2
Lepkość kinematyczna @100°C (mm²/s)ASTM D44513.2
Wskaźnik lepkościASTM D2270160
TBN (mg KOH/g)ASTM D289613
Popiół siarczanowy (%)ASTM D8741.5
Gęstość @15°C (kg/l)ASTM D40520.848
Temperatura zapłonu (°C)ASTM D92256
Temperatura płynięcia (°C)ASTM D97-36

Bezpieczeństwo pracy i ochrona środowiska

  • Bezpieczeństwo pracy:
    Shell Rimula R6 M jest bezpieczny w użytkowaniu zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku kontaktu z olejem należy umyć skórę wodą z mydłem.

  • Ochrona środowiska:
    Zużyty olej należy przekazać do autoryzowanych jednostek recyklingowych. Zabrania się wylewania oleju do kanalizacji, wód powierzchniowych i gleby.


Podsumowanie

Shell Rimula R6 M 10W-40 to doskonały wybór dla operatorów flot i właścicieli pojazdów ciężarowych, którzy oczekują maksymalnej ochrony silnika, oszczędności paliwa i wydłużonych przebiegów. Produkt spełnia surowe wymagania norm emisji spalin i specyfikacji producentów, zapewniając niezawodność i efektywność w trudnych warunkach eksploatacyjnych.

 
BezpieczneTransakcje

Korzystne warunki współpracy

Stabilna i atrakcyjne warunki

LatwoscZakupow

Prosty proces zamawiania

Szybkie zakupy bez rejestracji

SzybkaDostawa

Szybka i sprawna logistyka

Oferta transportu oraz magazynowania

WsparcieKlienta

Wsparcie w zakupach

Kompleksowa pomoc zakupowa

Doświadczenia Naszych Klientów